Sunday, October 31, 2010

HARI YANG MENGUJI KESABARAN KU

Hari ni seperti biasa aku bangun n solat subuh. Aku ingat boleh rehat sikit ari nie. x macam minggu lepas. Terkejar-kejar di watnya. P kelas KASA n Hari KO. Tapi apa yang aku sangka kan berlaku. sebaliknya yang berlaku. Pagi-pagi lagi aku dah p anta fail kat surau. Tapi pukul 9 aku dapat mesej kata x da pemantau. Ari kata dah cari. Ni apa dah jadi???? Aku pun p lah surau. Tengok apa yang berlaku. Dengan pemantau x da. Cikgu x da. Ehmmmm.....sabaq je lah. Dugaan semua ni. Kelam kabut juga di watnya ari ni. ehmmmmm. Aku tulis ni bukan nak salah kan or cari salah sape-sape. Aku cuma nak korang semua berfikir. Jangan fikir komitmen sendiri je. Orang laen pun ada komitmen laen untuk di wat. Kalu x leh datang bagi tau. Mungkin boleh di cari pengganti. Tak lah orang kata belakang..

No comments:

Post a Comment